Spraw by Twój przekaz był spójny i zrozumiały dla klienta
Logotyp i identyfikacja wizualna dla Twojej firmy
Logo Twojej firmy to pierwsza rzecz, którą klienci widzą, gdy na Ciebie patrzą. To jest to, co zapamiętają.
Powinno wyglądać jak Ty. Powinno przypominać klientom o Twojej marce i powinno pomóc im zrozumieć, kim jesteś i co robisz.
Co możemy Ci zaoferować?
- profesjonalnie wykonany logotyp firmy
- księgę znaku jako dokument, jeżeli tego potrzebujesz
- zestaw identyfikacji wizualnej dla Twojej marki
- podstawową formę identyfikacji Twojej marki
Co zyskasz z profesjonalnym logotypem czy identyfikacją wizualną?
Logo przykuwa uwagę |
Unikalny znak Twojej firmy to pierwsze na co zwrócą uwagę Twoi potencjalni klienci. |
Wywiera trwałe wrażenie |
Dobrze przygotowany logotyp czy identyfikacja są podstawą do tego by na stałe zapaść w pamięć Twoich klientów. |
To podstawa identyfikacji wizualnej |
Bez logotypu nie ma mowy o stworzeniu jakiejkolwiek bazy dla spójnych grafik czy bannerów reklamowych. |
Identyfikacja i logo to wyróżnienie |
Dzięki spójnej identyfikacji i logotypowi wyróżnisz się na tle innych firm. |
Wierzymy, że identyfikacja wizualna jest kluczową częścią sukcesu Twojego biznesu.
Naszym zadaniem jest pomóc Ci stworzyć logo, które jest unikalne, zapamiętywalne i silne. Będziemy pracować z Tobą, aby stworzyć unikalną i wyraźną tożsamość wizualną dla Twojej firmy, która pomoże Ci wyróżnić się z tłumu.
Co da Ci nasza usługa?
Logo stworzone dla Ciebie
Identyfikacja, która będzie procentować
Księga znaku
Kilka projektów do wyboru
Baza dla projektów graficznych
Przygotowanie grafik
Jak działamy?
1Opracowanie założeń logotypu czy wizualizacji
Razem przemyślimy co najlepiej oddaje idee Twojej marki i co powinno zawrzeć się w jej logotypie czy wizualizacjach.2Przygotowanie wstępnych wersji wizualnych
Damy Ci do wyboru kilka wstępnych wersji logotypu czy identyfikacji wizualnej, tak byś mógł wczuć się w każdy ze styli.3Wybór konkretnej wersji i omówienie zmian
Wybierzemy jedną z wersji i omówimy zmiany, które będziemy chcieli wprowadzić w końcowej wersji.4Przygotowanie finalnej wersji
Na podstawie wcześniejszych ustaleń przygotujemy ostateczną identyfikację lub logotyp.5Omówienie i ostatnie szlify
Chłodnym okiem spojrzymy na ostateczną wersję logotypu czy identyfikacji i naniesiemy końcowe szlify.
Co nas wyróżnia?
Podejście analityczne
Obsługa strony
Obsługa reklamowa
Zmiany i aktualizacje
Pisanie tekstów
Współpraca z grafikiem
Współpraca z programistą
Materiały foto i wideo
Logo, identyfikacja wizualna... co to takiego?
Logo to wizualna reprezentacja Twojej firmy, której możesz używać na produktach, stronach internetowych i w mediach społecznościowych. Logo powinno być natychmiast rozpoznawalne i powinno odzwierciedlać wartości Twojej firmy.
Logotyp to unikalny, charakterystyczny krój pisma nazwy firmy. Służy do wizualnej identyfikacji marki i jest zazwyczaj pierwszą rzeczą, którą ludzie widzą, gdy patrzą na Twoją firmę lub produkt.
Logotyp to termin odnoszący się do czcionki używanej w logo, wraz z wszelkimi elementami graficznymi, które ją otaczają. Logotyp może składać się z jednej lub wielu czcionek; nie ma reguł dotyczących tego, ile czcionek można użyć w projekcie logotypu. Wszystko zależy od tego, co jest właściwe dla Twojej marki.
Mateusz Ptoszek
mateusz.ptoszek@pixlmore.pl
Małgorzata Mizura
malgorzata.mizura@pixlmore.pl